Monday, January 29, 2007

Kremppaa piisaa

Tällä kertaa selkä sanoi yhteistyösopimuksen irti, suuttui kai viikonlopun urheilusta. Autoin pakkaamaan asunnollisen tavaraa ja siivoamaan tyhjän asunnon, tavaroiden kantamiseen oli onneksi käytettävissä nuoria, reippaita miehiä. Onneksi sain huomiseksi ajan naprapaatille, joka on ennenkin tehnyt ihmeitä selälleni.

Päivää piristi sentään sähköposti amerikasta: tilaamani langat ovat lähteneet matkaan! Postittaja oli vieläpä ystävällinen ja kirjoitti paketin päälle, että kyse on lahjasta, jotta välttyisin tullilta. Katsotaan nyt, mitä mahtavat sanoa. Olen kyllä varautunut maksamaan mahdollisen tullin, vaikka harmittaisihan se tietysti.

I got an email from USA, the yarns I ordered have been shipped. Yippee! We'll have to see what they say at customs, although the person that mailed the yarns said she wrote "Gift" on the package. I hope this cheers me up: I'm in agony because I my back hurts like a giant pineapple in ones... -well, in any human orifice. That's what you get for helping other people move.

1 comment:

  1. Morjentes! Kokeile muuten osteopaattia jos voit, autto mun selkään. Mulla naksahti ristiselässä kun venyttelin olkkarin lattialla enkä muuten enään päässy ylös... aika hurjaa... tervemenoa terveys! Kävelin kaks viikkoa hitaasti ku Mäkelän mamma liukkailla lonkka murtuneena. Ja dementiahiihtosauvojen avulla. Jalat karkas alta kun liikauttikin lihasta selässä. Mä oon aina ollu sitä mieltä että lihaskunto on ihan yliarvostettua... Hmm..

    Kiitos lankavinkeistä, täytyy ilmotella kun tulee sinnepäin niin saa tarkemmat ohjeet kun lähtee lankashoppaamaan!

    ReplyDelete